Wikia

Schrijf hier de eerste alinea van uw pagina.

De Ene Ring ServerEdit

De Ene Ring is één van de onofficiële servers met de LOTR mod. Van al deze servers is het de grootste en populairste server. Meestal zijn er tussen de 10 en 25 mensen. De server is van Dragon en de administrators zijn Apexx, Dyl, B3 en Carter, zij zijn allemaal zeer actieve leden van de LOTR mod community. De server is vooral gericht op bouwen, grote oorlogen, de politiek van Midden-Aarde en role-play. De server heeft veel bukkit plugins (waaronder World Edit, Voxelsniper, Essentials, Groupmanager en nog vele anderen) die ervoor zorgen dat er een groot en gevarieerd Midden-Aarde kan worden gemaakt, gevuld met koninkrijken met geweldige steden. De spelers maken koninkrijken met complexe rangen en handelsovereenkomsten met andere koninkrijken, verder kunnen ze door Midden-Aarde reizen en meedoen aan de evenementen.

Eigenaar: Dragon ~ Koning Thorin I, Koning van de Eenzame Berg, Erebor.

Administrators: Apexx ~ Koning Dáin II Ijzervoet, Koning van de Ijzerheuvels. Dyl ~ Koning Thranduil, Koning van de Elven. B3 ~ Capitein Ragnar, Capitein van Emyn Amath. Carter ~ Koning Thrain, Koning van Mazar-Dum.

Moderators: Gil Galad ~ Hoge Koning van de Noldor Shadow ~ Commandant Dwalin van Mazar-Dum Polsk ~ Prins Legolas van het Demsterwold Kjell ~ Commandant Frerin van de Ijzerheuvels.

IP-adres = theonering.g.akliz.net

Website (wordt aan gewerkt (Engels)): http://theoneringmc.wix.com/minecraftserver Facebook pagina: https://www.facebook.com/ANewAgeAModdedServer

Grote gebouwen:

De Ene Ring server heeft de grootste gebouwen:

◾Minas Tirith ◾Isengard ◾Moria ◾Mazar-dum ◾Azanulimbar-dum ◾Mount Gundabad ◾Osgiliath ◾Portus Numenorae ◾Runestar ◾Belegost ◾Nor Kamroth ◾Thranduil's Halls ◾Bree ◾Casarellon ◾Valhalla ◾Nordinbad ◾Rivendell ◾Ost-in-Edhil ◾Ost Eryn

RegelsEdit

1. Niet Griefen (blokken plaatsten of breken in iemands gebouw) 2. Niet Stelen 3. Kwel geen andere spelers. 4. Je mag geen spelers doden waar je naartoe bent geteleporteerd. (TP niet binnen 10 minuten, FT niet binnen 3 minuten) 5. Uitloggen of weg teleporteren tijdens een gevecht is niet toegestaan. 6. Komt nog meer.

GroepenEdit

De server heeft groepen die door spelers zijn gemaakt en ook veel uit de boeken zelf.

Mensen

Gondor: Gondor is de sterkste groep van de mensen, het wordt geleid door Koning Anarion (Juddywuddy) en Stadhouder Romendacil (Branman). De belangrijkste steden zijn Osgiliath en Minas Tirith.

Rohan: Rohan begint weer op te komen onder aanvoering van Koning Eomer, Edoras wordt weer gebouwd en Helmsdiepte is al klaar.

Portus Numenorae: Portus Numenorae is een half-onafhankelijker provincie van Gondor, het wordt geregeert door Romanguy en Lotrrings.

Emyn Amath: Emyn Amath is een opkomende groep van de mensen, het wordt geleid door Manley en ook Administrator B3 heeft zich erbij gevoegd.

Het Rijk van de Haradrim: Het was een veel belovende groep maar nadat een aantal leden het verlieten waaronder de Sultan (B3) heeft het nog maar weinig spelers, het is nog niet duidelijk of het zal verdwijnen of dat iemand de macht grijpt.

Donkerland: Vrij weinig spelers in deze groep, bestaat uit stammen. De belangrijkste stam is de Wolven Stam van Wulf Fricasson (ThaMarauder).

Dwergen

De dwergen vormen samen één grote groep, geregeerd door een Raad van Zeven, met daarin de 7 belangrijkste dwergen heren. De normale dwergen groep is "Durins Volk" en daarvandaan splitsen zij zich op in een aantal koninkrijken. Zij voeren samen oorlogen en zijn elkaars beste bondgenoten. Hierdoor is het één van de sterkste groepen.

Khazad-Dum: Khazad-Dum of Moria ligt in de Nevelbergen, het is het grootste dwergen rijk ooit en is de hoofdstad van alle dwergen samen, hiervandaan regeert de Raad van Zeven. Het is nog niet af maar wordt door administrator Carter gemaakt.

Azanulimbar-Dum: Azanulimbar-Dum ligt in de Ijzerheuvels en is één van de sterkste dwerg groepen. Het krijgt steeds meer leden en wordt geregeerd door Koning Dáin II Ijzervoet (administrator Apexx) die wordt geholpen door zijn Commandant Frerin (moderator Kjell). De dwergen van de Ijzerheuvels staan bekend om hun agressiviteit en zijn erg goed in vechten. Daardoor is Azanulimbar-Dum ook één van de best verdedigde steden in Midden-Aarde.

Belegost: Belegost is de grote dwergen stad in de blauwe bergen, gemaakt en geregeerd door Koning Azaghal II (Bravesoldi3r). De dwergen van Belegost vechten nog niet veel maar zijn vooral bezig hun geweldig mooie stad te maken, waar zij in uitblinken.

Wordt vervolgd.

Around Wikia's network

Random Wiki