Wikia

Ent potten zijn speciale blokken die worden gebruikt voor het maken van Enten drank.

Ent pot
FacedorkTV EntJar
Een ent pot, natuurlijk gegenereerd
Basis Informatie
Type Nuttig
Hernieuwbaar Nee
Physics Geen
Gereedschap Alles
Doorzichtigheid Geen
Ontvlambaar Nee
Verlichting Geen
Dropt Zichzelf
Geschiedenis
Toegevoegd in Beta 10

Een Ent pot kan uitsluitend gevonden worden in het Fangorn bos, waardoor ze bijna onmogelijk voor de kwaadaardige spelers te vinden zijn, tenzij ze ongelooflijk goed zijn uitgerust .

kwaadaardige spelers let op: Als u niet beschikt over een goede aliantie met de Fangorn factie, dan zal de Enten drank u het vergif-effect voor een paar seconden geven wanneer u het gerbruikt.

Gebruik Edit

De Enten drank kan worden verzameld door rechts te klikken met een houten kom in de hand . Aangezien de verschillende Enten dranken heel nuttig zijn, is het raadzaam voor goede spelers om de tijd te nemen om een aantal van deze potten vinden.

Tot de Beta 19 -update,vulden de potten geleidelijk als het regende. Met ingang van die versie, kunnen ze nu worden ingevuld door rechts te klikken op een pot met een emmer water. Eenmaal rechts geklikt, dan kan het drankje gesterkt door rechts te klikken met diverse planten en bloemen die uitsluitend groeien in Fangorn bos.

Around Wikia's network

Random Wiki