Wikia

Eregion (ook bekend als Hollin) was een koninkrijk van de Noldor Elfen tijdens de Tweede Era. Orks spawnen hier 's nachts. Eregion is vol corrupte structuren zoals Elven ruïnes en Verwoeste Elven Torens. Holly bomen vind je alleen maar in deze biotoop.

Het waren deze Elfen die de Ringen van Macht maakten. Ze werden onder leiding van Elrond aangevallen door Sauron die het land wou veroveren, en vanaf dat moment verder leefden ze verder in Rivendell.

Bij binnenkomst van Eregion krijg je de prestatie "Faded Splendor".

Sub-biotopen Edit

Er zijn twee sub-biotopen in Eregion .

Eregion Bos

De Eregion bos sub-biotoop is vergelijkbaar met de normale de Eregion biotoop, maar het heeft een dichtere concentratie van hulst en eikenbomen.

Eregion heuvels

De Eregion heuvels is een meer bergachtig sub-biotoop van Eregion. Het is als Eregion, maar is meer bergachtig.

Structuren Edit

Slechts één structuur spawnt hier (nog afgezien van willekeurig, verspreide Elfen bakstenen).

Geruïneerde Elfen Toren, Verwoeste versies van het Elfen Torentje. Ze zijn samengesteld uit Elfen baksteen. Opmerking: De voltooide Elfen Toren hier niet genereert, of waar dat betreft, maar kan alleen worden gespawnt in Creative modus.

Dieren Edit

De enige dieren hier zijn de kwaadaardige wezens van Gundabad, die s'nachts of ondergronds spawnen. Het land word wel bewoond door passieve dieren zoals: koeien, varkens, kippen en schapen

  • Gundabad Ork - Orks van de Gundabad Berg in de mistige bergen en zijn alleen gealieerd met zichzelf
  • Gundabad Ork - boogschutter - Gundabad Orks met bogen
  • Gundabad Wargs - Wargs gealieerd met Gundabad (Ze kunnen spawnen met een Gundabad ork op zich(ook boogschutters)).

Vegetatie Edit

Eregion is in feite een eerlijk land, het enige slechte in dit land zijn de orks die kunnen spawnen. Het hele land is bedekt met bomen (nog geconcentreerder in Eregion Bos) van 2 types: notenbomen and hollybomen. Hollybomen kunnen alleen gevonden worden in Eregion, de bomen gaven het land zijn bijnaam, Hollin.

Around Wikia's network

Random Wiki