Wikia

Een Gondor ruïne is een zeldzaam structuur in de Gondor biotoop, gevormd door stapels Gondor baksteen, waarvan sommige mossig en gebroken.

Er is een grote variant en kleine variant van de Gondor ruïne. Alleen de kleine ruïne bevat buit en spullen. De grote varianten zijn echter de enige soort die een baken van Gondor bevatten.

Ondergronds Edit

In de kleinere versies van de Gondor ruïnes, zal er soms een halve Gondor baksteen op de grond liggen. Door het breken van dat blok, hebt u toegang tot een ladder die je naar beneden onder het puin brengt, daar vind je allerlei schatten. Als je de twee buitenste platen van Gondor steen breekt zul je twee verborgen kisten te onthullen. Eén daarvan bevat alleen botten en skelet schedels, terwijl de andere meer nuttige items bevat, zoals zilveren munten, buidelzakjes, wapens, of zilver en gouden staven , enz. Pas op, wanneer de speler één van de kisten probeerd te openen met de meer waardevolle buit, zal er een Gondor ruïne Geest verschijnen, die zal je proberen te vermoorden.

Around Wikia's network

Random Wiki