Wikia

Kameel
FacedorkTV Camel.jpg
Foto van FacedorkTV: Kameel

Levenspunten

16-27

Harnas

Geen

Aanvalsschade

Valt niet aan

berijdbaar

Ja

Locaties

Near Harad, Vruchtbaar Near Harad

Drops

leer

eet

suiker, tarwe, brood, hooi, rode appel, goudenwortel, gouden appel

Kamelen zijn wezens bereden door de Near Haradrim komen van nature voor in alle regio's van Near Harad. Dit is een passief wezen.

Wilde kamelen worden getemd zoals alle andere berijdbare wezens in deze mod.

Temmen en Rijden Edit

Het temmen en berijden van dit schepsel wordt uitgevoerd op dezelfde manier als paarden: de speler moet op de rug van de kameel met een lege hand klikken, je zal op de kameel gaan zitten, na een paar seconden zal je vallen. Blijf dat proberen tot de kameel je wil dragen.

Daarna kan de speler een zadel op de kameel zetten en rijden. Bij het ​​plaatsen van het zadel zal de speler de prestatie te krijgen "Master of Humps" (Meester van Bulten).

De kameel kan niet worden uitgerust met een harnas en kan helemaal niet springen. Kamelen die spawnen in de buurt van een Near Harad Woestijnkamp zijn uitgerust met kisten, maar deze kunnen niet verwijderd worden. Je kunt kamelen ook zelf uitrusten met kisten, maar ook deze kunnen niet worden verwijderd. Kamelen worden op de zelfde manier worden uitgerust met kisten als ezels, namelijk door met een kist in de hand met de rechtermuisknop op het dier te klikken.

Drops Edit

Als je de kameel doodt, zal het 0-2 Leer en 0-2 rauw Kamelenvlees droppen. Als een kameel kisten en/of een zadel draagt zal hij die altijd droppen als hij sterft.

Fokken Edit

Als kamelen eenmaal getemd zijn kan ermee gefokt worden. Rechts-klik op elke kameel waarmee je wilt fokken met tarwe. De kameel zal nu in 'liefde-modus' gaan zoals gebruikelijk is bij paarden. Hoewel je wel gouden appels en gouden wortels kunt voeren aan kamelen, en er dan ook hartjes ontstaan, kun je ze niet gebruiken om te fokken.

Around Wikia's network

Random Wiki