Wikia

Mordor was het donkere land van Sauron, de vijand van Midden-Aarde. Het land is altijd bedekt met schaduw, en de Orcs leven er voluit. Als je bij een goed-gealieerde faction hoort, is het niet handig om hier te komen. Maar als je bij het kwaad hoort, zal je deze plek als een soort thuis ervaren. Mordor Torens, Kampen, putten met Wargs of spinnen, je komt ze allemaal tegen.

Morder betekend in dark-speech (taal van de orken) zwarte land.

Geografie Edit

Mordor ligt vlak tegen Gondor en Rohan aan, en is beschermt door grote bergketens, die moeilijk te beklimmen zijn. Je kan maar op een paar manieren veilig in Mordor komen in Survival. Ook de grensgebieden van Mordor zijn erg vijandelijk, als je kijkt naar de Dode Moerassen. Als je het Snelle Reis systeem gebruikt, kom je er snel, maar in survival moet je over vele biomes zwerven, en het is dan niet makkelijk om je weg te vinden. Ook zijn de grensgebieden van Mordor vaak bezaait met strijders, die proberen terrein te winnen. Als je naar de grens van Mordor gaat, kom je in de vlaktes van Dagorlad. Als je niet oppast, kan je daar een grote invasie tegenkomen tussen Gondorische soldaten en Mordor orcs.

Gebouwen Edit

In Mordor kom je natuurlijk Mordor-objecten tegen, zoal de torens, tentenkampen, Warg- en Spinnenputten en dode bomen. Er zijn een paar soorten waterpoelen, maar hoe dieper je Mordor ingaat, hoe donkerder het word. Als je te diep gaat, word het water vervangen door lava, waarschijnlijk van Mount Doom.

Around Wikia's network

Random Wiki