Wikia

Het koninkrijk van Rohan is groot, versprijd over een land dat ooit Calenardhon genoemd werd. Het is bewoond door de mensen genaamd de  Rohirrim, of "Paarden-Heren". Dit volk prefereert echter de naam Eorlingas, wat "Zonen van Eorl the Jonge" betekent, die de 1ste koning van Rohan was.In Rohan spawnen de beste paarden van heel midden-aarde.

Landschap Edit

Rohan is een grote groene grasvlakte, met af en toe een groepje rotsen of een Grote Eik. Het lijkte het meeste op de Vlaktes van vanilla-Minecraft.

FacedorkTV RohanLands.jpg

Als je Rohan binnen komt, krijg je een Achievement genaamd Huis van de Paarden-Heren.

Rohan grenst aan vele gebieden:

- Bos van Fangorn (N)

- Bruine Landen (o)

- Witte Bergen (Z)

- Enedwaith (W)

Rohan kan worden aangevallen in een Invasie door de Uruk-Hai, de Dunlendings, en in het geval van de Uruk Hooglanden, door Rohirrim zelf. (zie: Subgebieden)

Subgebieden Edit

Rohan Uruk Hooglanden: een door Uruk-Hai vernietigd gebied van Rohan, waar geen Rohirrim spawnen. Uruk-Hai en Wargs kunnen hier in grote getale spawnen, zelfs overdag. Het is goede spelers niet aan te raden om hier zomaar naartoe te gaan, zonder een goede uitrusting en enige ervaring met vechten. Het is verstandig om een boog mee te nemen om de Uruk-Hai en Wargs alvast te verzwakken of zelfs uit te schakelen alvorens er met je zwaard op in te hakken. Breng genoeg pijlen mee, en misschien een reserve-uitrusting als je van plan bent wat langer te blijven.

Rohan Woudlanden: Een deel van Rohan dat vele malen meer bomen heeft. Er spawnen hier minder paarden, en zoals met vele bosgebieden kan de ondergrond bestaan uit Podzol en grasloze grond. Soms kunnen hier ook heel grote eikenbomen gevonden worden.

Rohan Rotsvelden: Net zoals normaal Rohan maar met veel meer rotsen, gemaakt van Rohan Steen.

Het is slechte spelers niet aan te raden om Rohan binnen te gaan, behalve als ze een sterke uitrusting tot hun beschikking hebben en goed kunnen vechten. Ter vergelijking, Rohirrim kunnen even snel zijn als een Warg of soms zelfs sneller, en hebben een zichtbereik van 24 blokjes waarin ze de speler aan zullen vallen.

Around Wikia's network

Random Wiki