Wikia

Trol
Untitled-1
Foto van FacedorkTV: Troll

Basisinformatie

Geen informatie

levenspunten

40 (of 60 als hij 2 hoofden heeft)

Harnas

Geen

Aanvalsschade

5 (of 8 als hij 2 hoofden heeft)

Aliantie

Kwaadaardig / Angmar

locaties

Trollenlanden, Ettenmoors, Coldfells, Angmar

Drops

Trollen Been (0-2), Slijmbal(0-2), en drops van een opgegeten dier.

Trollen zijn monsterlijke onintelligente wezens gefokt door Morgoth, om de Ents te imiteren. Ze zijn ongeveer vier meter hoog en vele mensen en andere vrezen voor hun brute kracht. Ze worden zeer gewaardeerd door de kwaadaardige commandanten. Echter, veranderen zij in steen wanneer het zonlicht hen raakt. Je zal nooit een Trol overdag zien.

Er zijn verschillende soorten van trollen , die is te vinden op vele plaatsen in Midden - Aarde. Deze pagina richt zich op de trollen die leven in het noorden van Eriador, uit de Trollengebieden tot Angmar, ook wel bekend als 'heuvel-Trollen'.

Gedrag Edit

Trollen vallen vijanden van Angmar aan. Net als wargs hebben ze een verhoogde afstand waarop vijanden kunnen zien .

kwaadaardige spelers kunnen een trol kietelen door met de rechtermuisknop te klikken op hem met een veer . Dit zal ertoe leiden dat de trol gaat niezen, ze gooien slimeballs uit hun neus. De prestatie " Blimey ! " wordt verdiend op deze manier.

Wanneer ze worden blootgesteld aan zonlicht, zal een trol rond rennen in paniek, in een poging om een schaduwrijke plek te vinden. Als hij niet kan ontsnappen aan het zonlicht in die tijd, zal hij stoppen met bewegen en veranderen in steen. Dat betekent dat het zal worden omgezet in een trollen standbeeld ( zie hieronder ). Als ze in het water staan veranderen ze niet in steen.

Trollen standbeeld Edit

FacedorkTV StoneTroll

versteende trol

Een trollen standbeeld (achtergelaten door trollen die in steen veranderd zijn)kan worden gedolven met een pikhouweel met Zijden streler. Zij kunnen dan weer elders worden geplaatst. Als je ze delft met een normaal pikhouweel, krijg je kasseien als drop.

Omdat er drie verschillende skins voor trollen zijn, zijn er ook zes verschillende trollen standbeelden, er is een twee-hoofdige variant voor elke skin.

Mutaties Edit

Vanaf Beta 20 hebben trollen een zeldzame kans om te spawnen met twee hoofden. Deze tweekoppige trollen hebben een meer gezondheid(60), aanvals kracht(8) en beweging snelheid dan gewone trollen.

Deze mutatie kan zich voordoen in alle rassen van de trol (inclusief het stamhoofd) .

Buit Edit

FacedorkTV SlimeBalls

Trollen droppen 0-2 trollenbeenderen en 0-2 slijmballen dat het snot van de trol vertegenwoordigen.

Daarnaast kunnen trollen de buit van een dier droppen, zoals rauw vlees, wol, veren en leer. Dit vertegenwoordigt een dier dat de trol at.

Around Wikia's network

Random Wiki