Wikia

Geen titel

Geen titel

Geen informatie

Wargs zijn door Sauron gecreëerd als het perfecte rijdier voor zijn legers. In veel manieren, was dit een groot succes.

Ze hebben veel weg grote wolven, maar ze zijn intelligenter. Ze worden vaak bereden door Orcs, hoewel ze al een aanzienlijk gevaar zijn op zichzelf.

Het doden van Warg geeft de achievement Warg Slayer

Warg soort enEdit

Net zoals bij Orks, zijn er verschillende soorten Wargs, overeenkomend met de verschillende Facties. De meeste Orksoorten fokken Wargs als rijdieren.

De Wargsoorten zijn meestal identiek aan elkaar (behalve de Wargs van Utumno), maar de Alliancie plus- en minpunten voor het doden van hen zijn verschillend omdat ze bij verschillende Facties horen. De harnassen die ze kunnen dragen en de Alliantie nodig om ze te kunnen berijden is ook verschillend. Momenteel zijn er 5 soorten wargs in de mod, waarvan er 4 bereden kunnen worden.

Gundabad WargsEdit

Deze Wargs plunderen de wilde landen in het Noorden van Midden-Aarde, samen met hun Orkse handlangers. Ze dragen geen Warg Harnas en ze kunnen elk van de vier verschillende kleuren zijn (hieronder weergegeven). Ze kunnen worden gehuurd bij een Gundabad Ork Hoofdman die gevonden kunnen worden in Ork kampen.

Gundabad Wargs zijn aanzienlijk sneller dan andere Wargsoorten.

Locaties

(alleen 's nachts)

Ze kunnen ook spawnen in een Gundabad Invasie.

Around Wikia's network

Random Wiki